Ik heb bij reisbureau Seesun een reis voor 4 personen naar Turkije geboekt. Dit reisbureau is niet aangesloten bij ANVR. Zij boden een hotel All-inclusive aan voor een bepaald bedrag. Bij boeken had ik problemen met accomodatiekeuze HP en All-In. Ik heb toen gebeld naar het reisbureau. Ik kreeg te horen dat zij alleen maar All-inclusive aanboden. Ik heb dit toen geboekt en heb maar ook een print van. Nu kreeg ik de boekingsbevestiging en daar stond HP op. Ik heb gelijk gebeld. Ze gingen het toen navragen en ik zou teruggemaild worden. Na vier dagen bellen en mailen belde er iemand op om te zeggen dat er een fout was geweest op de web-site en dat ik all-inclusive kon bijboeken voor de prijs van 384,00 of anders annuleren maar daar waren kosten aan verbonden van 282,00. Aangezien ze zelf toegaven dat er een fout was op de web-site vind ik het niet eerlijk en zou ik het graag annuleren. Al zou ze me maar met de helft tegemoet komen. Ik ben bang dat dit reisbureau dit bij veel mensen doet. Weet iemand wat mijn rechten hier zijn en waar ik eventueel heen kan bellen. Ook zou ik graag zien dat dit reisbureau en vele anderen die niet aangesloten zijn bij ANVR worden aangepakt, aangezien ze dus foutieve informatie geven op hun websites. Ik waarschijnlijk een van de vele gedpudeerd en hoe kunnen weonze Nederlandershiertegen behoeden.
Maggie van heusden