Ik maak vaak gebruik van booking.com om hotels te boeken. Als je dat vaak genoeg doet verdien je voordeel doordat je een Genius-status krijgt. Hiervan zijn 3 niveaus, 1, 2, 3. Ik heb inmiddels Genius level 3. Het kost jaren om dat te bereiken en het geeft aanzienlijk voordeel in de vorm van kortingen, gratis ontbijt, extra services, etc.
Het geval wil dat ik van internetprovider gewisseld ben. Ik had een xs4all-adres en dat bestaat nu niet meer. Ik heb nu een gmail adres.
Ik heb geprobeerd mijn mail-adres te wijzigen bij de persoonlijke gegevens van mijn account van booking.com. Hoewel de site suggereert dat dat eenvoudig kan, krijg ik steeds een foutmelding. Na ampel berichten-overleg met de klantenservice blijkt dat ik mijn mailadres niet kan wijzigen, omdat mijn account daar aan gekoppeld is. Dus kan ik alleen met mijn nieuwe email adres opnieuw beginnen met 'sparen' voor het hoogste Genius level.
Ik vind dat onrechtvaardig, omdat niet de persoon, maar alleen zijn e-mail adres gewijzigd is. Je zou zeggen een eenvoudige administratieve handeling. Ik ben 73 en heb geen tijd om opnieuw te beginnen.
Graag laat ik u uw licht hierover schijnen!
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.