BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Voetbalkamp Feyenoord

Bijdrage door gebruiker
07-05-2020
5 reacties
Wij zouden met onze dochter en zoon vakantie gaan naar Spanje van 28 april tot 2 mei. Onze zoon zou dan een voetbalkamp van Feyenoord volgen en onze dochter zou gaan leren voor haar examen. Wij hebben dit pakket bij Feyenoord geboekt, de vlucht, verblijf op een vakantiepark, het trainingskamp en een wedstrijd van Barcelona met rondleiding in Camp Nou. Uiteraard begrijpelijk kan dit niet doorgaan, echter bij verzoek om restitutie van ons geld, krijgen we geen gehoor. Ook krijgen we geen duidelijke antwoord op wat nu. Ze hebben een stelling dat het misschien in de herfstvakantie door zou gaan of volgend jaar. Onze dochter gaat echter naar het behalen van haar examen studeren aan de hogere hotelschool en heeft daardoor juist geen vakanties in deze periodes. Daarnaast heb ik een eigen zaak samen met een collega, we moeten de vakanties om en om doen. We hebben een softwarebedrijf voor de zorg en moeten 24 keer 7 bereikbaar zijn.

Wij kunnen dus niet met dezelfde samenstelling en ook niet op de door hun aangegeven eventuele (niets is nog zeker) we hebben geen alternatief ontvangen) datum.

Mijn vraag is kan dit nu zo maar, ze hebben hun voorwaarde nu aangepast naar deze situatie en daarin staat dat bij een Pandamie, zij een andere datum kunnen voorstellen,echter staat er ook dat het dan wel moet kunnen en wij hebben aangegeven dat we niet kunnen. We hebben de standaard brief van de Consumentenbond gestuurd met de annualtie en de eis om ons geld terug te storten. Hierop hebben we alleen een antwoord dat ze bij hun standpunt blijven en eventuele klachten tegemoet zien. Wat raad u ons aan wat we moet doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.