BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vlucht geannuleerd: welke rechten heb ik?

Bijdrage door gebruiker
25-09-2004
1 reactie

We hebben op 27 februari 4 tickets geboekt voor een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Palermo op 9 oktober a.s. Nu - twee weken voor vertrek - annuleert Transavia deze vlucht. We kunnen op dezelfde dag nog wel mee naar Catania maar dat is bijna 400 km. verderop. Ik dacht dat de luchtvaartmaatschappij bij annulering moet zorgen voornieuwe vluchtplaatsennaar dezelfde plaats (b.v. bij een andere luchtvaartmaatschappij) maar Transavia peinst hier niet over. Wie heeft soortgelijke ervaringen en hoe pak ik dit aan: nu zo kort voor vertrek betaal ik beduidend meer bij een andere maatschappij. Het lijkt me dat ik deze kosten bijTransavia als veroorzaker van dit vakantieleed zou kunnen verhalen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.