hallo,
vorig jaar heb ik 2 tickets gekocht bij de mediamarkt. in de folder stond dat je2 retourtickets kochtvoor meer dan 100 bestemmingen in europa.in die tijd moest ik de mediamarkt 59,- euro betalen en zou dan een code opgestuurd krijgen waarmee ik op bepaalde tijdstippen een vlucht kon boeken voor een bepaalde periode.de tickets had ik gekocht om in oktober met mijn vrouw een lang weekend weg te gaan ter ere van ons 10 jarig huwelijk. voor deze periode, dus 0ktober 2017 kon ik pas van 1 sept 2017 t/m 10 sept 2017 een vlucht boeken en uiteraard alleen voor de dan beschikbare vluchten en locaties. maar wat een misleiding zeg. het eerste probleem was dat er bijna geen weekend vluchten waren. het tweede dat er bij langena niet 100 bestemmingen waren maar meer 30. en het grootste probleem was dat de vlucht terug vaak 3 weken later was. korter kon wel want dan kon je de volgende dag terug. ik hebnu dus geen vlucht kunnen boeken omdat dit gewoon niet mogelijk was.inmiddels heb ik de mediamarkt een mail gestuurd maar zij nemen zoals verwacht totaal geen verantwoordelijkheid op zich door toe te geven dat dit een waardelozen actie was. de mediamarkt verklaart en ik citeer:
Wij vinden het vervelend dat je geen reis kunt boeken naar de gewenste bestemming.
Echter werd er ten tijde van de actie op de website aangegeven je geen recht op garantie voor een bepaalde bestemming of op een bepaalde datum voor de heen- of terugreis hebt. En dat je uitsluitend kan kiezen voor bestemmingen en data die gepubliceerd zijn op de website als vermeld op de voucher.
totale onzin natuurlijk want wieverwacht er nou dat de retour vlucht rond de3 weken ligt.
naar die 59,- euro kan ik nu fluiten maar staat de mediamarkt hier nu in zijn recht??
op internet las ik dat veel meer mensen hier problemen mee hebben
gr lowie