Geachte heer/mevrouw,
Ik wil graag vragen als je lid bent van een videotheek en ze zeggen dat ze overgenomen worden en dan achteraf blijkt dat ze in een keer dicht zijn (failliteverklaard) of ze dat zomaar mogen doen zonder te waarschuwen, nu ben ik dus al me huurtegoed kwijt en er zouden er vast wel meer zijn kun je dat verhalen ergens?
met vriendelijke groet,