Zie onderstaande brief. Reactie Reisbureau: Vergoeding € 56,00 (Reissom€ 2250,00) Moet ik dit bedrag nu zien als een redelijke compensatie of als een grove belediging? Deze brief moet ik binnen 3 weken getekend retourneren, anders krijg ik niets.
Akersloot, 8 mei 2006
Betreft: vakantie Turkije van 27-4-06 tot en met 4-5-06.
Ons vertrek naar ons vakantieadres stond gepland op donderdag 27 april 20.40 uur. Ik moet je zeggen dat de eerste vakantiedag dan al aardig opschiet. Helaas moet je een verliesdag incalculeren is zo’n dooddoener van reisorganisaties. Daags voor het vertrek worden wij gebeld met de mededeling dat de vertrektijd gewijzigd is naar 22.00 uur. Hier worden wij niet vrolijker van. Vlak voor ons vertrek naar Schiphol nog even m’n e-mail nakijken. Weer een bericht van De Reisgigant. Vertrektijd is gewijzigd naar 23.45 uur. Ben ik blij dat ik het nog even nakijk. Op Schiphol mensen gesproken die al vanaf 18.00 uur aanwezig waren.
Vervolgens gaan we pas om 1.30 uur op 28 april de lucht in, om om 8.30 uur als zombies afgezet te worden in ons hotel. Helemaal gebroken door zo’n slapeloze nacht kunnen wij onze tweede vakantiedag ook als verloren beschouwen.
Door al dit ongemak heb ik besloten bijgaande klachtenformulier in te vullen.
We kunnen niet alles over onze kant laten gaan.