BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verhuurder van huis via Airbnb claimt achteraf onterecht voor verdwenen spullen.

Bijdrage door gebruiker
08-03-2020
209 keer bekeken
7 reacties
Afbeelding bij deze post - Verhuurder van huis via Airbnb claimt achteraf onterecht voor verdwenen spullen.
Wij hebben afgelopen februari 2020 via Airbnb voor een week een huisje gehuurd in Quarteira Portugal. Na thuiskomst worden we gewaardeerd met een prima recensie: Alles keurig en schoon achtergelaten. Just Perfect. Op het moment dat we een (positieve) recensie over de verhuurder hebben achtergelaten op de airbnb-site, ontvangen we een mail van de verhuurder waarin deze 230 euro claimt voor 4 kussens die we zouden hebben meegenomen. Daarbij zouden we ook nog eens 2 kussens voor andere, oude, kussens hebben vervangen. Hier klopt helemaal niets van (en eerlijk: het zou ook een sterk verhaal zijn) maar we zitten behoorlijk in de rats met hoe dit nu af te wikkelen. Wij zijn geenszins van plan te betalen voor iets waaraan we oprecht niet schuldig zijn. Iemand die een gelijke situatie heeft meegemaakt en ons misschien kan helpen? Het geeft een behoorlijke stress en een groot onrechtvaardigheidsgevoel.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.