Ik heb via vakantieveilingen een hotel geboekt in Oostenrijk. Ned eig. 121 euro 7 dagen. met ontbijt verder niks er bij.eind augustus. is dus ook al betaald. Er was maar 1 periode vrij maar achteraf past ons dit niet. ok geld kwijt pech gehad.
Maar nu we zeggen dat we niet komen (ze hebben het geld toch al) zegt de eigenaar dat hij alsnog de werkelijke prijs wil hebben. Dus als we komen dan betalen we 121 euro (verplichten tot eten enz. is er niet. Maar rekent hier wel op)
Als we niet komen (de kamer is die periode vrij) moeten we honderden euro's betalen. Hij dreigt zelfs met Europeesreisrecht enz. En de jurist zal dit wel regelen.
In de vankantie veilingen stond hier niks over.
Weet iemand hier meer over?