BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vakantiekaart lidmaatschap

Bijdrage door gebruiker
19-02-2008
10 reacties

Goedendag,

Laatst werd mijn zus gebeld (op haar mob abbonement), door een callcentre.Er werd haar met een mooi verhaal belooft dat ze goedkope vakantie's kon krijgen.En dat ze een proefpakket thuisgestuurd kon krijgen met verdere info, er werd duidelijk bij gezegd dat je nergens aan vast zaten dat je geenverdere kostenhoefden tebetalen (alleen 5,- voor het proefpakket). Het ''proefpakket'' kwam aan, maar mijn zus heeft er verder niet op gereageerd, dus dacht er vanaf te zijn(achteraf bleek dat ze het proefpakket direct had moeten terugzenden). 2 weken later kregen wij een vakantie cheque van 75,-van vakantiekaart, en er was 75,- van haar rekening afgeschreven. Dit zonder overeenstemming van mijn zus.Dit hebben we natuurlijk laten terugvorderen en de cheque (vakantiekaarten) hebben we ook terugverzonden. We dachten er eindelijk vanaf te zijn nu krijgen we weer bericht om de 75,- te betalen + administratie kosten = 81.95,- Ook word er meteen gedreigdt met eventuele incassobureau'sMijn vraag is nu, kan dit zomaar? Kan je iemand zonder die er voldoende van op de hoogte te hebben gebracht, na een proefpakket te hebben verzonden, zonder een reactie te hebbengekregen toch verplichten tot lidmaatschap?MVG Brian?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.