BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vakantie slecht beëindigd (D-Reizen).

Bijdrage door gebruiker
16-02-2025
304 keer bekeken
4 reacties

Ik ben zeer ontevreden over de service van D-Reizen en heb me tijdens onze vakantie volledig in de steek gelaten gevoeld. Het leek alsof we simpelweg niet gehoord of geholpen werden. De communicatie was slecht en we kregen totaal onvoldoende ondersteuning bij het omboeken van onze vlucht.

Onze vlucht met Ryanair (FR 8167) werd geannuleerd op 13 februari, maar we kregen dit pas 1,5 dag voor vertrek via de Ryanair-app te horen. We probeerden meerdere keren om onze vlucht om te boeken via de app en de website, maar dit lukte niet. Het portaal gaf wel aan dat de wijziging was doorgevoerd, maar we ontvingen geen bevestiging. Er waren geen opties om de situatie op te lossen en D-Reizen bood geen enkele hulp bij het vinden van een oplossing. Via de chat was de klantenservice slecht bereikbaar. Er is geen noodnummer beschikbaar.

Als gevolg hiervan hebben we noodgedwongen een nieuwe vlucht geboekt via een andere luchtmaatschappij, wat ons veel extra kosten heeft opgeleverd. Ook heb ik flink extra kosten moeten maken doordat de retourvlucht via marrakesh naar amsterdam vloog ipv de geboekte reis agadir - brussel chaleroi. Fijn!!! Als je auto op de parkeerplaats van Chaleroi staat!!!

AANVULLING REDACTIE: Geen vraag = slot erop.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.