BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

vaccon travel

Bijdrage door gebruiker
19-04-2008
1 reactie

Wij hebben net voor uw uitzending over vaccon travel een vakantiewoning geboekt via deze organisatie en de eerste aanbetaling was toen net weg. Inmiddels hebben we contact gehad met de eigenaresse van de vakantiewoning en zij zou ons informeren wanneer ze de eerste betaling binnen had. Is nog niet gebeurd, dus zal ze nog niets hebben ontvangen. Zij adviseerde om de rest van de boeking en betalingen rechtstreeks via haar te doen. Wat is uw advies in deze? Kunnen we het geld nog terug laten boeken? Lopen we risico dat we annuleringskosten moeten betalen aan vaccon? Is vaccon inmiddels failliet? Moeten we juridische stappen ondernemen?

Heel graag wat bruikbare adviezen!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.