Voor mijn vlucht bij Transavia Rotterdam-Split geboekt op 19-9-2019 kreeg ik een voucher toegemaild voor en bedrag van € 506,= . Op 4 juni 2020 ( binnen het jaar ) via de online boekingssite van Transavia een nieuwe vlucht geboekt eveneens voor het bedrag van € 506,=. Na al mijn gegeven op de site te hebben ingevuld als ook mijn creditcard gegevens werd door de site gevraagd of ik mijn voucher wilde gebruiken. Daar ik dat wilde daarmee verder gegaan en kreeg ik de gelegenheid om de vouchercode en het wachtwoord in te vullen. Hoe ik ook probeerde de Voucher werd NIET geaccepteerd. Vervolgens de website afgesloten met het idee dat ik de vlucht niet had geboekt. Bleek echter dat ik de vlucht wel had geboekt en dat er wederom € 506,= van mijn creditcard was afgeboekt. Nu vlieg ik voor € 1012,= van Rotterdan naar Split. Inmiddels 3 x gebeld met Transavia en daarvoor 4,5 uur in de wacht te hebben gezeten. Op 4-6-2020 gesproken met ene Abel, zou alles regelen. Op 11-6-2020 gebeld met Lissa, kon niets van de gemaakte afspraak van Abel vinden. Lissa ging het weer regelen en zou het doorsturen naar de financieele afdeling van Transavia. Op 17-6-2020 weer gebeld en gesproken met Debby. Zij kon geen enkele notitie vinden van zowel Abel als Lissa. Advies van Debby om te wachten op de nieuwe website van Transavia waar de mogelijkheid zou komen om een voucher in televeren. Al met al nog geen euro terug van Transavia hoewel mijn zaak toch een ABC-tje is.