reis geboekt via een verkoopshow bij een duits reisbur. De reis is door dat bureau geannuleerd(wk50 2016) maar de aanbetaling nog steeds niet teruggehad ondanks het mailen naar hun div. keren en wel 15 keer bellen.Het bedrag is 100 euro dus teweing om een zaak te beginnen en ik heb geen rechtsbijstand moet ik dan maar denken ik ben het kwijt of zijn er nog andere mogelijkheden om het terug te krijgen.(volgens het contract wat ik heb van de aanbetaling zijn ze verplicht om het terug te storten)