Beste Kassa,
Vorig jaar twee retourtickets gekocht van Amsterdam naar Bangkok via Dubai met Emirates. Vertrek 23 Maart.
Door de corona crisis helaas niet mogen vliegen van onze eigen overheid, ook maar goed dat ik dat niet heb gedaan aangezien niet veel later (maart 25) thailand al het luchtverkeer heeft gestaakt.
Eenmaal nu probeer ik al weken (ik heb het even tijd gegeven) om een reisvoucher te bemachtigen via mijn agency (SuperSaver). Tot nu toe verloopt alles niet erg soepel. Ik heb tot op heden geen (menselijk) antwoord gekregen op mijn email(s), en na een halfuur wachten aan de telefoon zegt meneer mij dat ik wordt doorverbonden naar de jusite afdeling. Eenmaal in de wacht, wordt er daar nooit opgenomomen (2 uur in de wacht gestaan).
Ook te horen gekregen dat ik Emirates zelf moet bellen hierover, meerdemaals gedaan maar ook zij verwijzen mij door naar SuperSaver en leven met me mee.
SuperSaver beweert dat ze er mee bezig zijn, en gooit alle vertraging en moeilijkheden van de hand. Iemand Tips of ervering hoe ik dit het beste kan oplossen?
Hartelijk dank