BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte info Vrij Uit

Bijdrage door gebruiker
21-08-2009
10 reacties

Graag wil ik een ieder waarschuwen voor het gebruik van de website van Vrij Uit.Ik heb een midweek geboekt in een bungelow in Nederland via de website van Vrijuit.De reis moet ik nog gaan maken. Ik heb pas kort voor vertrek geboekt, dus direct bij boeking het verschuldigde bedrag via Ideal overgemaakt. Maar dan komt het:Ik ontvang een bevestiging van Vrij uit waarin staat dat ik slechts 50 euro heb aanbetaald en of ik per omgaande het resterende bedrag wil overmaken. Dat had ik dus al gedaan; dan maar een duur 0900 nummer van hun bellen, 10 minuten in de wacht staan en dan horen dat ze weten dat ik al betaald heb, maar dat hun systeem dat niet goed weer geeft?!?Tevens stond er bij boeking dat het bedrag exclusief reserveringskosten en lokale bedragen was. Bij bevestiging blijkt dat dit totaal om Euro 107,50 te gaan. Een belachelijk hoog bedrag dat er gewoon nog even bijkomt. Dit is niet in overeenstemming met de stroming tegenwoordig dat je adverteert met alles inclusief bedragen, zoals bijvoorbeeld in de vliegwereld nu verplicht is.Een belachelijke werkwijze van Vrij uit en ik wil een ieder waarschuwen voor deze praktijken alvorens te boeken bij zo'n boeven maatschappij.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.