Bij Schipholtickets 4 maanden geleden twee tickets voor Sri Lanka besteld a circa 1800 euro totaal. Enkele weken daarna kregen we (waarschijnlijk als gevolg van het terrorisme in die tijd) een raar alternatief aangeboden wat gezien de reisplanning niet haalbaar zou zijn. Dit leidde tot een annulatie van onze vluchten.
Het terugkrijgen van ons geld zou in eerste instantie 14-30 dagen duren. Hierna nog om verduidelijk gevraagd, waarna ze aangaven dat het (!) 1-3 maanden kon duren. Dit heeft in mijn vakantiebudget een aardig gat geslagen waardoor ik geen reis heb kunnen maken zoals ik het liefst had gewilt. Dit wil zeggen een week budget in Europa in plaats van 4-5 weken Sri Lanka/Azie.
Na drie maanden hebben wij ons geld nogsteeds niet ontvangen. Na telefonisch contact te hebben stonden ze er op dat het binnen 1 week op de rekening zou staan, drie weken later is er nogsteeds niets gestort.
Schipholtickets wijst nu naar China Eastern (luchtvaartmaatschappij) en vice versa. Ondertussen missen wij al 4 maanden 1800 euro en het ziet er niet naar uit dat wij dit op enige termijn terug gaan krijgen.
Hoe kan dit en wat hieraan te doen?