BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ryan Air

Bijdrage door gebruiker
18-01-2011
5 reacties
Ik heb namens mijn dochter een reisje naar Londen geboekt.
Helaas heb ik de laatste doopnaam (4de doopnaam) foutief doorgegeven. De reissom is ongeveer € 35,-. De aanpassing van de 4de doopnaam die op de achterkant van haar id staat kost € 100,-. De fout is 2,5 uur geleden gemaakt en kan ik zelf doorvoeren als ik die € 100,- wil betalen.Overigens wordt die 4de naam slechts deels afgedrukt omdat het vakje te klein is.
Domme pa die zich schuldig voelt.......

De helpdesk is pas morgen bereikbaar.

Iemand ervaringen, creatieve oplossingen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.