Wij boekten onder de vlag van Roompot vakanties onze herfstvakantie in het Franse park Village Center. Bij aankomst was ons huisje gewoonweg smerig. ( niet schoon, bevlekte dekens, onhygiënische keukeninventaris etc.) We hebben dit bij de receptie aldaar gemeld en dit werd op een kladblokje geschreven. Verder werd er niets mee gedaan. Bij terugkomst hebben wij onze klacht vergezeld van foto's naar Roompot gestuurd. Roompot neemt echter nu niet haar verantwoordelijkheid om deze klacht op te lossen want via hun klachtenbalie probeert [edit redactie privé-gegevens] de verantwoordelijkheid van zich af te schuiven. Zij willen dat wij het zelf maar met de receptie van het bovengenoemd park moeten regelen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. We hebben bij Roompot geboekt, alles netjes betaald en nu de klacht bij hen binnenkomt verschuilen ze zich achter het feit dat het een Frans park is wat eigenlijk niet direct onder hun supervisie valt. Wel met dit park adverteren, wel de klant het volledige bedrag laten betalen maar als het even niet goed gaat moet je het zelf maar oplossen. Wat een organisatie. Ik zou het fijn vinden als Kassa iets voor mij zou kunnen betekenen. Het telefoonnummer van hun klachtenbalie is [edit redactie privé-gegevens]
H. Lenoire