Afgelopen woensdagmorgen om 7.30 uur de gehuurde Nisaan Juke bij record go op de luchthaven van Alicante ingeleverd.
Aan de balie werd ons een jonge dame toegewezen die met mij de auto ging inspecteren,
Deze dame had een soort ipad bij zich waarin zich een lamp bevond om in de nogal donkere garage de auto te kunnen bekijken.
Zij begon met de voorkant en vroeg mij al direct of ik niet zo dicht bij haar wilde staan omdat zij zich anders zo opgeloten voelde.
De voorkant werd minitieus nagekeken was alles prima de bestuurderskant ook minitieus en vond boven het portier op het dak vooraan een "krasje" ik zij schijn mij eens bij en moest mijn bril opzetten kon toen pas zien na met een zakdoek de plek schoon te hebben gemaakt dat daar een krasje zat die je alleen zag met scherpe ogen maar dan wel in het daglicht. Ik heb haar gezegd ik zie niets. Zij ging echter verder keek 4 seconden in de auto deed de deur weer dicht en opende de kofferbak dit duurde 3 seconden en ging verder met de achterkant wat veel sneller ging dan voorheen de ander zijkant heeft zij nauwelijks gezien. terug na de balie en haar collega vroeg mij om de creditcard en vertelde dat de schade 211 euro bedroeg. Ik had bijna betaald toen mijn vrouw zij wacht even ik bel mijn broer. Mijn zwager dus woont in Denia en kon mij denk ik beter vertellen hoe te handelen. Hij zij niet betalen en geef mij deze dame even aan de telefoon wat zij echter geheel niet wilde. Al met al na geschermd te hebben met het contract toch betaald. Mijn stellige indruk is dat deze firma per dag een bepaald quotum moet halen wat betreft schade betalen en vooral met huurders die in het begin hebben geweigerd een extra verzekering van deze firma te nemen (wat mij vooraf al werd ontraden door mijn zwager). Van de dame achter de balie papieren meegekregen om het met mijn verzekering in nederland verder af tehandelen. Mijn vraag is aan u hoe kan ik nu het beste handelen.