BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Rechten vakantieganger

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-08-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Vorig jaar (voor de eerste keer) naar een zeer goed te boek staand hotel in Kusadasi geweest. Was inderdaad goed, alleen de laatste dagen wat minder: men ging sluiten ivm een verbouwing en begon alles op te ruimen. De laatste 2 dagen kregen we hetzelfde te eten en de laatste warme maaltijd was alleen soep en brood. Dit jaar weer terug, bewust wat eerder in september. Hoorden van vrienden (zouden anderhalve week later gaan) dat zij overgeboekt waren naar ander hotel ivm eerder sluiten ivm (wederom) verbouwing. Wij worden niet overgeboekt omdat vlgs reisburo zij pas sluiten en verbouwen direct na ons vertrek. (Dus wij vrezen alweer het ergste) Echter nu lezen wij alleen maar schikbarende recente berichten (reviews) op het inernet van nederlanders over dit hotel. De vraag: kunnen wij hier vooraf al wat mee, moeten wij dit nu al of pas ter plekke kenbaar maken. Wat zijn onze rechten nu wij dit al vooraf weten?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.