BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rare regeling ah / ns dagtochten

Bijdrage door gebruiker
24-07-2013
15 reacties
Op basis van een wervend kaartje bij de kassa van Albert Heijn koop ik twee dagkaartjes ns voor 34 euro. Die wil ik gebruiken in mijn vakantie. Ik krijg geen kaartjes maar kassabonnen, die ik op Internet moet uitprinten. Diezelfde middag, direct voor we vertrekken ga ik dat doen, waarna blijkt dat ik verplicht een reisdatum moet invoeren. Dat weet ik natuurlijk nog niet, dat is afhankelijk van het weer en hoe mijn pet staat. Op de camping kan ik zeker weten niet printen, waardoor de kaartjes voor mij geen waarde hebben. NA de vakantie heb ik er niets meer aan. Ik wil dus mijn geld terug, net als bij een mislukt potje jam. Dat wordt geweigerd.
AH beroept zich daarna op een heel wetboek aan voorwaarden en regeltjes en een 'wedoenhetaltijdzootje'. Bij Kruidvat krijg je een simpel treinkaartje dat je kunt afstempelen. Hoe simpel kan het zijn. Bij de kassa staan die rare voorwaarden dus niet en die stonden ook niet in de bonusfolder of op de website.
Ik vind dat misleiding. Nou verrast me dat niet echt van AH, want ook hun producten zitten vol met vulmiddelen en water, maar ze gaan steeds verder met het neppen van de klant. Iemand hier ervaring mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.