Ik heb in Augustes 2019 een rondreis Marokko geboekt voor over twee maanden waar geen vlucht bij inzat. In September heb ik deze vlucht geboekt bij TAP waarbij ik al een dag eerder aankwam dan de rondreis zou plaatsvinden om niet te hoeven stressen. In de vier maandan heeft TAP mijn vlucht nu 3x gewijzigd waarbij eerst twee wijzigen van een uur hebben plaatsgevonden en gisteren de terugreis opeens een dag was verplaats. Oke, gaan we ons niet druk overmaken dus een hotel extra geboekt (a 60 euro) want vakantie is om uit te rusten! Vanmorgen bleek dus dat ze ook opeens de heenvlucht een dag hebben verzet waardoor ik de aansluiting met mijn rondreis zou missen dus TAP opgebeld en de situatie uitgelegd. Om een lang verhaal kort te maken: In de 40 jaar dat ik nu op deze aarde rondloop ben ik nognooit zo schofterig behandeld! Ze wilde op geen enkele wijze meedenken!
Uiteindelijk mijn rechtsbijstand opgebeld die aangaven dat TAP dit helemaal niet mag doen en dat ze hier zo zeker over zijn dat ze direct mijn geld dat ik voor mijn tickets heb betaald hebben teruggestort zodat ik direct een andere vlucht kan boeken en dat zij de zaak op zich gaan nemen. Ik hoop dat dit nog een staartje gaat krijgen voor de persoon die ik aan de lijn heb gehad!
Gelukkig voor een paar tientjes meer net twee tickets kunnen kopen mijn KLM.
Nu reis ik ongeveer 4 a 5 maal per jaar met het vliegtuig en dat een vlucht een paar uur wordt verplaatst dat heb ik wel eens meegemaakt maar ik vroeg me af of er meer lezers hebben meegemaakt dat een vlucht meer dan 24 uur wordt verplaats? Boeken bij TAP zal ik i.i.g. nooit meer doen!