BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Probleem spotreis

Bijdrage door gebruiker
01-03-2016
19 reacties
heb nu meerdere problemen gelezen over spotreis.

Heb zelf ook een probleem met deze organisatie.
enkele weken geleden werd ik gebeld of ik er dus gebruik van wilde maken waarop ik antwoorde eerst het een en ander te willen nalezen. Dit was geen probleem volgens hun. Ik zou namelijk pas lid zijn op het moment dat ik akkoord zou geven. Dit kon via de sms die ik toegezonden zou krijgen. Verder zou ik verdere info via mail toegezonden krijgen.
Wel wilden ze alvast wat gegevens noteren zodat indien ik akkoord zou geven alles snel in gang gezet kon worden.
Ik heb vervolgens thuis overlegd of we hier gebruik van wilden maken en dat was niet het geval. De sms die ik kreeg toegezonden heb ik dus niet beantwoord en gewoon verweidert en dacht dat hiermee de kous af was.
Nu kreeg ik vervolgens de verassing dat spotreis toch 199 euro van mijn rekening had afgeschreven, dit heb ik uiteraard terug laten boeken aangezien ik zeker geen akkoord had gegeven.
via email kreeg ik vervolgens via een incasso bureau het bericht om 239 euro te betalen, 199 euro abonnement en 40 incasso kosten.
ik zou namelijk al meerdere brieven hierover gehad moeten hebben, echter is er nooit een herinnering binnen gekomen.
Ik vind dit eigenljk pure oplichting, ik heb geen akkoord gegeven voor het abonnement en vervolgens komen er toch rekeningen binnen die ik zeker niet van plan ben om te gaan betalen.

wat kan ik hier nu mee.

ik snap dat ik achteraf beter meteen op had kunnen hangen ipv het gesprek aan te gaan.


mvg chris

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.