BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

premium comfort class

Bijdrage door gebruiker
05-02-2013
2 reacties
Hallo Ik heb bij Kras een vakantie naar de dominicaanse republiek geboekt met premium comfort class de heen en terug reis.We moesten eerst al 2 dagen eerder vliegen(van 26-2-2013 naar 24-02-2013) omdat arke niet meer op dinsdag vliegt.Het is hier bij het omboeken verkeerd gegaan,Kras heeft ons toen naar de comfort clas gezet.Het reisbureau(globe)heeft nu voor elkaar gekregen dat we heen wel premium comfort clas vliegen,maar terug was dit niet meer beschikbaar.Het enige wat we aan geld terug krijgen is voor de terugreis het verschil tussen comfort en premiumcomfort clas.Wij willen graag een excuus en een schadevergoeding.We haddden ons namelijk op deze voor ons tweede huwlijksreis erg verheugt(we zijn 12,5 jaar getrouwd ).Hoe moeten we dit aanpakken?Ik heb Kras gebeld en deze verwijzen ons terug naar het reisbureau(globe),maar deze zeggen ook niets meer te kunnen doen,dan een klachtenbrief door te sturen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.