BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Peter Langhout

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-02-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Ik heb op 3 januari 2006 een reis geboekt; op 5 januari de aanbetaling ad € 177,90 gepleegd. Daags daarna vernam ik dat Langhout in grote problemen verkeerde. Direct met de firma gebeld. In een lang telefoongesprek waarin tot twee keer toe ruggespraak is gepleegd, is mij toegezegd dat ik mijn aanbetaling geheel terug zou krijgen. Dezelfde dag per e-mail een bevestiging gevraagd; na enige aandrang kwam een e-mail die totaal anders was: ik kon wel annuleren, maar zou hooguit € 25,-- terugkrijgen.

Ik heb toen na rijp beraad besloten om toch maar een reis te boeken die dan door Dentours zou worden uitgevoerd: een bedrijf dat wel lid is van de SGR. Kort daarna kwamen weer onheilspellende berichten in de pers: het leek er op dat een faillissement zeer aanstaande is. Het werd mij een beetje te link: ik heb toen de reis definitief afgezegd, maar wederom met hetzelfde resultaat.

Is er iemand die mij een tip kan geven over de manier waarop ik meer dan die € 25,-- kan terugkrijgen.

Johan de Jong

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.