BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

pegasus

Bijdrage door gebruiker
23-05-2012
2 reacties
ik heb op 25 -04-2012 online een ticket gekocht voor amsterdam bodrum voor 167,24 hun hebben de betailing ontvangen maar geen ticket gestuurd.ik belde hun gelijk op en hun vertelde dat ik het bedrag binnen 24 uur terug gestort zou krijgen maar ik moest dan wel weer een nieuw ticket kopen dat heb ik gedaan en daar kreeg ik wel gelijk een ticket en ontvangstbevesting van we zijn nu bijna een maand verder en 100 telefoontjes gepleegd naar reisbureau in nederland en in turkije geweest en niemand kan ons helpen.weer 100 lira betaald naar de luchthaven betaald waar pegasus zit maar nog steeds geen geld terug elke keer zeggen binnen 3 dagen of morgen.hoe kan ik mijn geld en extra kosten terug krijgen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.