Hallo,
Wij hebben een mooie chalet gekocht. Alleen naar 2 dagen naar ontvangst van de sleutel belde de eigenaar van het park om even mede te delen dat wij binnen een half jaar het park moeten verlaten. Er zijn meedere mensen op de camping die het park moeten verlaten. Het schijnt dat de eigenaar het park wil veranderen en dan moeten wij maar weg.
Kunnen ze dit zomaar maken. We wonen er nog niet eens. Had de makelaar ons de chalet wel mogen verkopen?