BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

overboeking van vakantie

Bijdrage door gebruiker
30-07-2011
14 reacties
wij zijn met 10 meiden en hadden het appartement Goya geboekt bij GOGO. We hadden daarbij 2 kamers van 5-8 personen. Bij de boeking hebben wij aangegeven een appartement naast elkaar te willen hebben. Bij aankomst kreeg de helft van onze groep te horen dat ze overboekt zijn en naar een ander appartementencomplex zijn verplaatst. Dit appartementencomplex heet Arquus 4. Wij wilden echter niet gesplitst worden in twee groepen in twee verschillende appartementencomplexen. Daarom hebben wij maar genoegen moeten nemen met 4 kamers van 2-4personen in Arquus 4. We hadden geen andere keus. Het appartement was ranzig, er waren kakkerlakken en veel schimmel. Het appartement Goya zag er veel beter uit en veel ruimer en het lag ook dichter bij het centrum. We hebben dus een minder appartement gekregen dan we eigenlijk hebben geboekt en andere kamers dan wij hadden geboekt. Wat kunnen wij hier achteraf nog aan doen? een schadevergoeding? We hebben bij de GOGO-reisleiding al genoeg geklaagd maar zij hebben er verder niets mee gedaan.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.