ik heb een otazu bolletjes ketting en armband gekocht in december 2004. samen was dit 222 euro. na een maand was de sluiting van de armband koper geworden. er werd een nieuwe opgezet in de winkel. Maar eind maart waren er 3 steentjes uit, deze is een maand daar geweest om de steentjes er terug in te lijmen.
Toen ik hem in mei weer aan deed was er weer 1 uit.
Ik heb toen een mail naar otazu gestuurd omdat ze me niet klantvriendelijk hadden geholpen in de winkel de laatste keren (ze zeiden dat het aan mij lag enz.) en ze waren ook bijna uit de garantie. Ik kon de sieraden terug sturen, de steentjes zijn er weer in gelijmd en ze hebben een zilverbad gehad.
In juli heb ik de sieraden weer voor het eerst aangedaan en ja hoor er was er weer 1 uit maar dit zag ik ongeveer 2 maanden geleden pas.
Ik heb toen weer gemaild naar otazu en ik kreeg op 26 oktober een mail terug of ik mijn telefoonnummer wou geven dan zouden ze contact met me opnemen.
Dat hebben ze niet gedaan dus heb ik op 23 november 05 zelf gebeld.
Ze wilden het niet oplossen tenzij ik ervoor zou betalen!!
mijn vraag is nu omdat hij uit de garantie is wat ik er mee kan doen. de sieraden zijn in december gekocht maar er zit maar een half jaar garantie op dus kan ik me geld terug eisen en zo ja hoe zou ik dat moeten doen?