Ik heb vorig jaar in week 22 mijn eerste leesmap gehad en ik heb in week 8 mijn abonnemant opgezegd. Ik heb bewijs dat ze mijn brief hebben ontvangen op 22-02-05. Nu zeggen zij dat ik te een week te laat ben. De bezorger blijft mappen geven en komt nu elke keer op andere dagen, zodat ik hem niet kan aanspreken. Wat moet ik nu doen?