Onlangs via Sunnycars een week autohuur geboekt, ophalen en afleveren in Faro-Portugal. Zij hebben dit ondergebracht bij Avis. Bij deze medewerker een huurcontractje laten invullen, wij moesten hem steeds erop wijzen dat wij all-in hadden (incl.2e bestuurder etc.etc.). Dus alles goed nagekeken. Er stonden 2 vreemde bedragen op, het eerste was een "boete" voor het niet afgetankt inleveren, cq. afkoop volle tank, dit bedrag zou je volledig in rekening krijgen bij niet afgetankt inleveren. Het tweede bedrag was voor een boete cq. adm.kosten als je gebruik zou maken van de tolwegen en dit niet voor vertrek had afgerekend, dit bedrag zou dan bovenop het tolbedrag komen. Duidelijk dachten wij. Dus getekend. Bij terugkomst (u raadt het al), is het 2e bedrag van onze creditcard afgeboekt. Na reclamatie bij Avis zou dit zijn voor een contract bij de wegenwacht en huur van het tolkastje, wij hebben ervoor getekend, dus er was even fijn (achteraf) een faktuurtje voor gemaakt. Jaaah lekker zeg, pure oplichting dus. Op het huurcontract staat nl. ook niet wat het is, vandaar dat wij daarom vroegen, en dit was zeer aannemelijk. Laat dit dus een waarschuwing zijn voor iedereen: TEKEN NOOIT IETS WAAR EEN BEDRAG OPSTAAT MET EEN VAGE OMSCHRIJVING EN HUUR GEEN AUTO BIJ AVIS!!!