BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ooststappen reageert niet op klacht

Bijdrage door gebruiker
05-09-2015
4 reacties
Tussen 10 en 14 augustus 2015 midweek in een bungalow geboekt op het zilverstrand in België. Inchecken etc ging allemaal vrij vlot. Bij het huisje aangekomen was het vrij vies binnen. Zand op de vloer en het aanrecht, toilet niet schoongemaakt.......badkamer deur kon niet dicht omdat het kozijn ontzet was, maar goed als dit alles was, niet een heel groot probleem. Kom je in de slaapkamer, ligt er een plank uit de kast onder het matras. Niet voor niets, bed was doorgezakt. gemeld bij de receptie en er zou iemand langskomen. later de td langs en die hebben foto's gemaakt en het bed gerepareerd. wij naar bed die avond, kraakt het bed als een gek, bij elke beweging en het bed liep schuin af aan de andere zijde. Rolde er letterlijk uit als ik op mijn linker zij lag. volgende dag geklaagd bij de receptie.....we zouden een nieuw bed krijgen. Komen ze aan met 2 boxspring bodems en daar moest het oude matras van 5cm dik en 20cm te breed op!! dat ligt voor geen meter, net alsof je op de grond zou liggen. Lekker voor mij vrouw die reuma heeft. Weer naar de receptie. Hun reactie was; we hebben niets anders, je moet het er maar mee doen en zoek het uit. betaal je dan 560,- voor!! Van narigheid een 2 persoons luchtbed gekocht, niet ideaal, maar beter als het bed. Tijdens ons verblijf de boekingscenrale gebeld, maar die konden niets doen, alleen een aantekening maken. Via de website 2x een klacht ingediend. Stond binnen 10 werkdagen een reactie. Tot op heden niets gehoord. echt schandalig. Wil minimaal de helft van m'n geld terug. Iemand een idee hoe nu verder?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.