Het gaat om het volgende artikel:
Snorkelset met onderwater camera Productnr: 16339
Beschrijving:Wanneer u in het buitenland op vakantie gaat, zijn er talloze plaatsen waar u kunt snorkelen.Op deze prachtige locatieskunt u het onderwater gevoel beleven. Om dit direct vast te leggenheeft de snorkelset een eigen onderwater fototoestel. Hiermee kunt u deze prachtige momenten vastleggen.
Ik heb dit artikel gekocht voordat we op vakantie gingen naar Cuba, omdat ik een snorkelset wilde hebben om te kunnen genieten van de onderwaterwereld. De reden dat ik voorhet TNT snorkelset heb gekozen, is omdat er een camera bijzat. Ik heb voordat we weggingen gechecked of alles compleet was. Dat was het geval. Toen ik op Cuba een foto wilde maken van de prachtige vissen, bleek dat er geen fotorolletje inzat. In zo'n camera zit toch altijd een filmrolletje?! Lijkt me logisch om op de site te zetten dat dat niet het geval is! Bovendien staat er in de beschrijving dat ik alle mooie momenten DIRECT kan vastleggen. Ik voel me in de maling genomen. Ik heb hele mooie fotomomenten gemist, omdat TNT niet even de moeite heeft genomen om erbij te vermelden dat er geen rolletje bij zat. Op Cuba is het onmogelijk om een filmrolletje te kopen.
Bij terugkomt heb ik 2x geklaagd bij TNT. Ze weigeren mij tegemoet te komen in de geleden schade. Wel hebben ze nu de site aangepast. Er staat nu een extra stuk op de site namelijk:
Product details:
Snorkel
Duikbril
Fotocamera in onderwaterhuls (exclusief fotorolletje)
Dat betekent dus dat ze het wel serieus nemen. Waarom krijg ik dan geen vergoeding voor mijn gemiste fotomomenten en de onbruikbare fotocamera die ik speciaal voor deze reis gekocht had? Kan iemand mij vertellen of TNT gelijk heeft dat ze mij niet tegemoet willen komen? Of dat ik gelijk heb dat ik schadevergoeding wens?
Hartelijk dank,
Jasmijn