BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nooit meer Kras reis

Bijdrage door gebruiker
26-09-2015
9 reacties
Afgelopen augustus voor 4 pers. appartement in Rome, L'Oasi, geboekt.
Appartement was vies en kookplaat, koelkast waren kapot. Vele malen gemeld bij receptie. Men bleef aardig, maar probleem niet opgelost. Daardoor werd ons vakantie veel duurder (ontbijten in restaurants). Toppunt was ook nog dat er schoonmaak-en electriciteitskosten aan het eind betaald moesten worden. Ik wil minstens een deel van mijn geld terug. Kras geschreven en reactie terug dat het behandeld wordt. Maar nog steeds niets gehoord. Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.