BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Negatieve ervaring treinreiswinkel

Bijdrage door gebruiker
22-04-2018
92 keer bekeken
10 reacties
Ongeveer twee maanden geleden had ik tickets geboekt voor eind juli/ begin augustus en omdat ik tot op heden niets ontvangen heb, heb ik maar navraag gedaan. In eerste instantie wist men te vertellen dat een gedeelte van dat traject nog niet boekbaar is, later dat er werkzaamheden op dat traject waren en men nog niet wist wanneer men klaar is ( overigens vinden op dat traject geen werkzaamheden plaats ) om vervolgens mee te delen dat ik me vooral geen zorgen moest maken. Op de vraag waarom ze voordat betreffende traject geen alternatief voorstellen, volgt er tot op heden een oorverdovende stilte. Kortom wie heeft dezelfde negatieve ervaring(en met de Treinreiswinkel?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.