BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Neckerman reizen / klacht.nl

Bijdrage door gebruiker
11-10-2013
4 reacties
Ik heb in juni een zeer teleurstellende ervaring gehad met een vakantie van neckermann reizen naar het Amaraqua hotel in Carihuela en daar ook meteen melding van gemaakt bij de host en de receptie maar ik moest een officieel klacchtenformulier invullen en het verder in Holland regelen. Zo gezegd zo gedaan maar neckermann komt niet over de brug met een fatsoenlijke oplossing dus heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst die door neckermann direct als opgelost aangemerkt werd , vervolgens werd ik door neckermann gebeld of ik niet niets meer op klacht.nl wil plaatsen. Nu is er na bijna een half nog helemaal niets geregeld door neckermann en kan ik niet meer op klacht.nl inloggen! Word ik hier geboycot door de grote jongens ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.