hoi wie weet hoe de doorvaart op de rijn heet ik ben er zo `n 30x doorgeweest maar ken de naam niet spellen op google je vaart er tusen de bergen met een loods aan boord, het is er ong. 150 meter diep....op de heuvels staan kastelen ( nu restaurants) ik zit met bingeloch , ??? als je naar boven gaat kom je uit bij koblenz....help ff aub gr han