Wij hebben bij www.skytours.nl een reis geboekt voor 2 volw en 1 kind naar het Mogan Princess Aparthotel Gran canaria Nadat wij deze reis geboekt haddden ontvingen wij een mail met daarin het verzoek om de reissom van € 2240,50 over te maken en dit hebben wij gedaan.
2 dagen voor vertrek werd ik gebeld door een medewerker dat ik iets verkeerd had ingevuld en dat er nog even € 175,00 moest worden bijbetaald.
Ik heb dit geweigerd en hierop heeft men de vakantie geannuleerd.
Ik heb hiertegen bezwaar gemaakt maar men wil verder niets tegemoet komen.
vandaag heb ik nog een mail ontvangen met de volgende tekst:
ik merk uit de correspondentie tussen mijn collega en u, dat er nogal wat verwarring is omtrent uw boeking.Graag probeer ik het u uit te leggen. Via onze website heeft u een boeking gemaakt voor het Mogan Princess op Gran Canaria. Via de website is het mogelijk om een 2-persoonskamer met kind in te boeken. Echter in de tekst van het hotel staat omschreven dat in een standaard kamer maximaal 2 volwassenen kunnen. De tekst luidt:
Kamers:De studio’s zijn geschikt voor 2 volwassenen en voorzien van telefoon, tv, kitchenette met 2 kookplaatjes en koelkast. Badkamer met ligbad, douche, toilet en haardroger. Balkon met zitje en uitzicht op zee.
Helaas is het technisch gezien op dit moment niet mogelijk om te voorkomen dat u via de site een online boeking maakt voor een kamer met een kind. Wij hebben zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om de situatie uit te leggen. Het is namelijk wel mogelijk om in een zogenaamde 'apartsuite' te verblijven, waar zelfs 2 volwassenen en 2 kinderen in passen. Aangezien deze ruimte vele malen groter is, is dit ook duurder. Wij hebben u dit alternatief aangeboden. Wij begrijpen dat deze onverwachte kosten nogal tegenvallen en uw boeking is dan ook geannuleerd. Wij waarderen het zeer wanneer klanten direct betalen. Het bedrag is dan ook inmiddels aan u teruggestort.Onze excuses voor de onduidelijkheid. Ik hoop van harte dat u een goede vakantiebestemming vindt samen met uw kind.Bij andere bestemmingen is het soms niet mogelijk een kamer te boeken met meer dan 2 personen (dus dit is technisch wel mogelijk)
Mag men zomaar een verkochte reis anuleren wanneer dit een door hen gemaaktre fout betreft (ik had ook niet meer kunnen anuleren en het gehele bedrag retour kunnen ontvangen)
Is men niet verplicht deze fout od de site te herstellen ( men kan nog steeds op deze wijze boeken
zijn er nog meer mensen met een dergelijk ervaring
hoelang mag men er over doen om het geld retour te storten want ondanks de belofte hebben wij nog niets ontvangen