Op 16 oktober heb ik een ticket geboekt via Ryanair van Eindhoven naar Barcelona. De ticketprijs was Euro 20,00 per persoon, dus een prachtigeaanbieding. Wel kwam er nog Euro 30,00 bij voor een koffer om mee tenemen en Euro 10,00 voor het inchecken aan de balie in plaats van opinternet. Maar ja, dat kan niet anders met een koffer. Uiteindelijk was het dus Euro 80,00 voor 2 personen. Toch alweer eenstuk meer dan we dachten. Bij het afrekenen werd het nog gekker, wemoesten Euro 20,00 extra afrekenen omdat we met credit card betaalden,maar je kunt niet op een andere manier betalen. Toen waren we ineens alweer Euro 100,00 kwijt! Als klap op de vuurpijl stuurde ik de bevestiging door naar een vrienddie vaker reist. Hij merkte op de de airport code achter Barcelona(GRO) van Girona was. Dit vond ik niet zo raar, want London heeft ook 5airports rondom de stad gelegen. Alleen blijkt Girona een heel anderestad te zijn en 104 kilometer van Barcelona te liggen!!! Dit kost aanreistijd dus 1 uur en 20 minuten met de trein, terwijl we al om 6.20uur vliegen!. Net zover van Amsterdam (waar ik woon) naar Eindhoven.Maar er staat niet op de site dat ik vanaf Amsterdam (Eindhoven)vertrek!Het servicecenter van Ryanair in Nederland is er niet voor klachten (?), daarvoor moet je een engelse brief naar een faxnummer in het buitenland sturen. Ik heb de dag van het boeken nog een verzoek gedaan tot annulering wegens incorrecte informatie op de site en misleiding. Nu krijg ik na een week nog steeds geen reactie, maar ik wil niet naar Girona! Hoe moet ik dit nu verder aanpakken?