BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding bij Booking.com

Bijdrage door gebruiker
02-08-2012
16 reacties
Ik boekte een hotel bij Booking.com. Daarna ontdekte ik dat de info op de site niet klopte, het was geen hotel maar B&B en de badkamer en toilet moesten gedeeld worden, terwijl op de bevestiging stond dat bij de kamer een eigen badkamer was. Ik heb dat doorgegeven aan Booking.com, de tekst op de site is aangepast, maar nog steeds staat er eigen badkamer en toilet.

Bij een ander hotel dat ik reserveerde bij Booking.com stond dat bij het hotel een pendeldienst gereserveerd kan worden voor luchthavenvervoer. Dat staat zowel op de site als op de bevestiging van de reservering.
Maar ook dat klopt niet.

Nu moet ik met koffers de metro nemen, maar omdat ik slecht ter been ben kan ik niet met koffers op de roltrap. Dan wordt het een taxi, en daarmee wordt de reis direct 50 à 60 euro duurder.
Booking.com doet er niets aan, ze bedanken me voor de mededeling en wijzen elke verantwoordelijkheid af.

Als ik geld genoeg had zou het geen probleem zijn, hoewel het ook dan niet klopt, maar nu maakt het alles wel heel moeilijk.

Volgens de jurist die ik heb geraadpleegd sta ik in mijn recht en moet Booking.com leveren wat ze verkopen, maar ik vertrek al deze week en ik weet niet hoe ik het op een dergelijk korte termijn nog kan afdwingen.

Ik wil hierbij ook iedereen waarschuwen niet alles te geloven wat op de site van Booking.com staat.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.