Mijn vriendin, zoon en ik hadden een vakantie in Turkije geboekt. En dat met een speciale voorwaarde dat er een lift aanwezig zou zijn omdat ik een handicap heb die traplopen te moeilijk maakt. En die lift was aanwezig werd ook verzekerd door het reisbureau en dat stond ook in de brochure. Ideaal voor ons en wij op reis. We komen 's morgens rond 3 uur vermoeid aan in het hotel en wij krijgen de sleutel van een kamer op een 3e etage. We protesteren maar we krijgen te horen dat er helemaal geen lift aanwezig is en dat er geen kamer beneden vrij is. Dus wij verplicht toch maar naar die kamer. En vermoeid maak ik een val van de trap; niks gebroken maar behoorlijk pijnwat het lopen nóg moeilijker maken. En we moesten wel verder omhoog!
Door deze val moesten we de rest van de hele vakantie met de rolstoel doorbrengen watde vakantienatuurlijk veel minder aantrekkelijkmaakte.
In de gesprek met de reisleidster meldden wij het en zij zou hetdoorgevenaan Corendon. Toch hebben wij zélf een betere kamer moeten regelen maar door dot slechte begin was de vakantie goed verpest.
Na de vakantie de klacht aan Corendon doorgegeven waar men van niks wist, maar men gaf maar liefst een tegemoetkoming van 23,35 euro omdat 'er een fout was gemaakt n de brochure'. Wij weigerden dit natuurlijk. Maar na het doorgeven dat we de Geschillencommissie kregen we maar liefs 10% (107 euro) van de basisreissom extra erbij.
En ook dat accepteer ik niet want de hele vakantie was door die val grotendeels mislukt.
Dit voorvalwil ik graag onder de aandacht brengen en geschikte adviezen krijgen om deze mislukte vakantie een beter eind te geven.