Beste lezer,
vorig jaar kocht ik een leuke dingen doen bon voor een vriendin. We zouden een dagje gaan duiken. Ik had er 70,- in totaal voor uitgegeven. Ik kreeg toennetjes bericht van een of andere Valerie dat het duikbedrijf failliet was gegaan en dat we de bon konden inruilen voor iets anders.
Nu is echter de site van www.leukedingendoen.nl helemaal veranderd en zijn de bedragen helemaal niet meer van toepassing. Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet omdat ze dus ook helemaal niet reageren op emails ed.
Dus kan iemand me hierbij helpen? Ik vind het trouwens echt slecht dat ze niet reageren!
Groetjes,
Marcel