BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kras Reisorganisatie

Bijdrage door gebruiker
15-06-2005
2 reacties

Mijn ouders hadden een last-minute vakantie naar Rhodos geboekt viadeze organisatie. Maar door allerlei omstandigheden van devliegmaatschappij ging deze vlucht niet door. Ze hadden diezelfde avondcontact opgenomen met het noodnummer van de reisorganisatie en het heleverhaal gedaan. Zondags hebben zij ook nog diverse keren contact gehadmet hen, maar mijn ouders hadden er genoeg van omdat de vlucht van diezondagavond ook nog niet zeker was van vertrek. Zij konden de vluchtannuleren volgens de reisorganisatie en het hele bedrag terug krijgen.Hier zijn ze op in gegaan omdat ze dan maandag nog een andere reiskonden uitzoeken. De vlucht is wel zondagavond vertrokken, maar zehadden voor de annulering gekozen. Er is met geen woord overannuleringsverzekering gesproken, die ze dus niet hadden, maar opmaandag werden zij gebeld met de mededeling dat ze het geld wel kwijtwaren. Hadden ze zondag maar mee moeten gaan. Als de reisorganisatiehad gezegt dat ze mee moesten met de vlucht omdat ze geenannuleringsverz. hadden, dan waren ze natuurlijk wel mee gegaan.Niemand zit er op te wachten om zo`n organisatie 1100 euro te schenken.Wat kunnen ze hiermee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.