ik heb met mijn familie 5 tickets gereserveerd en er nog niet voor betaald.dus de plekken zijn alleen gereserveerd, maar er staan nog geen tickets op onze naam.we willen nu met de auto op vakantie gaan, en de tickets annuleren.zitten hier kosten aan verbonden of kan dit kostenloos?de reisburo zijn dat ze er kosten voor zouden rekenen, maar ik denk toch dat ze dat niet mogen doen.wie kan me hier zo spoedig mogelijk duidelijkheid over geven.alvast bedankt.