BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice fletcher

Bijdrage door gebruiker
15-10-2025
2589 keer bekeken
5 reacties

onlangs een boeking gedaan bij Fletcher. Dit is helaas niet goed gegaan. Erg ontevreden over de klantenservice en later de klachtenafhandeling.

Als consument weinig in handen. Daarom dacht ik ik neem toch de moeite om dit verhaal met jullie te delen. Wie weet krijgen jullie meerdere van dit soort verhalen en is het interessant om hier aandacht aan te besteden.

Van de week heb ik een boeking gedaan met een social deal voucher voor een Fletcher hotel in S hertogenbosch.

Echter toen ik de bevestiging kreeg bleek dat ik een hotel in Arnsberg geboekt heb. Ergens is er dus iets mis gegaan. Contact gehad met de klantenservice maar er is geen enkele ruimte om deze boeking te veranderen.

Er wordt alleen verwezen naar de kleine lettertjes, er wordt nog wel verteld aan de telefoon dat er wordt geadviseerd om een boeking via een PC te doen en niet via een telefoon omdat deze fout dan makkelijk optreedt???

Het is voor mij nu niet meer te achterhalen waar het in het boeken mis is gegaan.. maar heeft Fletcher het recht om zich zo op

Te stellen?

Op review sites lees ik dat ik niet de enige ben die dit is overkomen.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.