Een tijd geleden heb ik twee Vueling tickets gekocht bij de Mediamarkt. Met deze tickets Konden wij voor 60,- p.s. vliegen naar verschillende bestemmingen in Spanje. Nadat de meeste bestemmingen direct vol waren hebben we uiteindelijk voor Mallorca gekozen in de maand mei. Code ingevoerd op de vueling site, koffer bijgeboekt 35,- – tickets werd bevestigd. Tweede code ingevoerd, zonder koffer – tickets werd bevestigd, kreeg hier alleen geen Email van. De zelfde dag nog heb ik met de klantenservice gebeld van Vueling(er word een optie nederlands gegeven in het menu, helaas kan er alleen maar engels worden gepraat), het meisje aan de telefoon bevestige mij dat de twee tickets goed waren doorgekomen en mij hiervan een bevestiging zou sturen. Dit is inderdaad gebeurd maar voor 1 ticket. Weer contact gehad met de klanteservice( weer optie nederlands gekozen, helaas niemand aanwegig die nederlands spreekt), daar vertelde de jongen mij dat hij kon zien dat er 1 ticket was geannuleerd. waarom? Dat kon hij mij niet vertellen. Geen probleem! voeren we de code opnieuw in en boeken we als nog het ticket. Helaas gaf de vueling site aan dat deze code al in gebruik is en kunnen we helemaal geen ticket meer boeken. Klantenservice gebeld (weer geen nederlands) daar werd ons verteld dat we ‘even’ een mailtje moesten sturen naar marketing@vueling.com het verhaal uitleggen en dan komt het goed. Zo gezegd zo gedaan. Maar nu naar 20 keer over en weer mailen, worden wij NIET geholpen, we kregen zelfs de aanbieding wanneer wij 150,- bij betalen ze het kunnen regelen. Dit willen wij helemaal niet. Ze begrijpen ons verhaal niet en nemen niet de moeite contact met ons te zoeken. We hebben zelfs iemand ingeschakelt die voor onze de Emails heeft vertaald naar Engels zodat hun het beter zouden begrijpen. Zelfs dan krijgen we geen antwoord. Uiteindelijk ons verhaal bij vueling op facebook gezet – geen antwoord. Ons verhaal weer laten vertalen in het engels en op facebook gezet – dan krijgen wij een vriendelijk verzoek deze pagina daar niet voor te gebruiken en een mail te sturen. Hoe boos we ook zijn, we sturen weer een nette mail maar, maar voor als nog geen reactie!!!
Wij willen niet meer met Vueling op vakantie en ons geld terug. Wat nu??