BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

klacht Sud-Tours

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-01-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Van 6 t/m 20 okt. 2005heb ik bij Sud-Tours een vakantie geboekt.De acc. was slecht, personeel laks,reisleidster een verbaal zeer sterk persoon en nam je klachten niet serieus, enz. enz. dus reden voor ons om een klacht in te dienen. Nu 30 jan. 2006 nog geen antwoord ontvangen, na veel mailen, schrijven en bellen.

Nu was toegezegd doot Sud-Tours dat ikvorige week bericht zou krijgen. De afdeling was n.l. onderbezet zegt men steeds. Maar nog niks gehoord.

Ik had de reis op internet geboekt bij Elmar tours. Ook hun klachtenafdeling div. keren op de hoogte gesteld.Maar het helpt allemaal niets.

Bij Elmar zei men U kunt wel vast een proforma van de klacht indienen bij de geschillencommissie. Dat vond ik erg raar. Want dat klinkt voor mij hetzelfde als je krijgt toch geen gelijk, anders zeg je dat toch niet tegen een klant.Ben eens een kijkje gaan nemen op de site van de geschillencommissie. Maar ik schrik me rot. Wat je allemaal moet doen zeg. Voor een arbitragecommissie verschijnen, Een bedrag vooraf betalen van 10% van de reissom enz. enz. Een hele blz. vol met allerlei regels. Dat schrikt zo af.Wij, mijn man en ik zijn gepensioneerd{Aow'tje)en weten ook niet precies waar we goed aan doen.En wat als we geen gelijk krijgen? Het heeft ons al best wat tijd en geld gekost aan aangetekende brief, telefoonkosten enz.

Wat nu?

gr. Meisie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.