Ik heb een klacht ingedient bij Neckermann reizen omtrent een overmatige geluidsoverlast op het door het als "rust is het sleutelwoord" aangeprezen eiland Formentera. Het is mij niet eens om de schade vergoeding te doen maar om toekomstige reizigers ook een verpestte vakantie te doen voorkomen. Ze geven (na 4 maanden op antwoord wachten) echter niet toe aan de klacht. Ik zie dit als machtsmisbruik van een grote organisatie die haar trouwe klanten (ik heb al ca 15 reizen met hun in het hoogzeisoen gemaakt)en ook hun eigen reisleidster (die ook de klacht ondersteunde)niet geloofd. Nu lees ik op deze site dat er meer mensen zijn die problemen hebben met de klachtafhandeling van Neckermann (en dat er zelden of nooit wordt toegegeven of geld wordt toegekend. Mijn vraag is over hoeveel mensen/klachten hebben wij het. Ik ga nu wel de geschillen commissi reizen inschakelen maar ik had het liever op een normale manier afgehandeld gezien.
Henni