BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht afhandeling bij KRAS-STERREIZEN

Bijdrage door gebruiker
21-01-2005
4 reacties

Beste mensen.

Ik heb een conflict met de reisorganisatie Kras-stervakanties.

Oorzaak is het volgende .

In november ben ik naar een hotel in duitsland geweest voor 5 dagen.

In de reisbeschrijving op het internet en in de mij toegezonden reisbescheiden, stond vermeld dat ook de luch was inbegrepen in de "allin" formule.

Ter plaatse gekomen bleek echter dat er echt geen lunch verstrekt werd. Dat zat niet in overeenkomst van het hotel met KRAS.

Na terugkomst geklaagd bij KRAS.

Ik kreeg een briefje terug, waarin gezinspeeld werd dat ik het niet goed had gelezen. Dus dat ik eigenlijk een beetje dom was.

Maar helaas voor KRAS, had ik van het internet een uitdraai gemaakt en de reispapieren bewaard.

Weer een briefje naar KRAS, met uitleg dat ik de bewijzen thuis had, dat er wel een lunch bij zou zijn.

En u raad het al, weer een lullig briefje dat alles was uitgezocht en dat ik eigenlijk nog dommer was.

Maar nu het ergste, 2 dagen nadat ik mijn klacht had ingediend,zijn zowel de internetpagina over de hotelvakantie, alsmede de reisbescheiden aangepast. Daar staat nu dat men alleen een lunchpakket kan samenstellen bij het ontbijt.

Wie heeft er ook van zulke ervaringen met de klachten afhandeling bij de firma KRAS-STERREIZEN?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.